Servicedesk aanbieders

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Profielfoto van Manon Wille Manon Wille 1 maand geleden.

• Auteur
    Profielfoto van Henk Nijenhuis Henk Nijenhuis 
    Bijdrager

Inmiddels rij ik bijna een jaar een plug-in hybride. Het is -denk ik- een keer of 10 voorgekomen dat een paal het niet deed en -tot nu toe- bel ik dan het nummer op de paal. Dat heeft slechts 1 keer resultaat opgeleverd en de andere keren kost het al snel een 5-10 minuten maar dan kreeg ik allervriendelijkst te horen dat ze het of niet konden oplossen of (3x gebeurd .. echt waar!) ik kreeg te horen dat de paal niet bestaat :). Ik vraag me af wat jouw ervaringen is. Als mijn ervaring het gemiddelde is, dan probeer ik het gewoon niet meer.

Profielfoto van Manon Wille Manon Wille 
    Bijdrager

Het gebeurt mij ook wel eens dat een paal het niet doet. Of erger nog: hij start wel met laden, ik ga dan m’n ding doen en als ik terugkom, blijkt de laadsessie na korte tijd afgebroken te zijn. Zit ik met te weinig actieradius om weer thuis te komen … Ik heb daarover nooit gebeld, maar heb mijn toevlucht in voorkomende gevallen gezocht bij de Fastned-stations waar ik langskom.
    Wat ik meestal wél doe is op chargemap.com een review over de betreffende paal achterlaten (ook als het laden wél gelukt is trouwens).

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

©2017 Vereniging Elektrische Rijders, All Rights Reserved Made with ♥ in Rotterdam by Appresia Community Services

Log in with your credentials

of    

Uw wachtwoord vergeten?

Create Account