Over ons

Vereniging Elektrische Rijders (VER) is dé vereniging voor gebruikers van en geïnteresseerden in Elektrisch Vervoer. Met onze jarenlange ervaring in de mobiliteitsbranche én als mede-EV-gebruikers begrijpen we de vraagstukken van elektrische rijders. En daar spelen we met onze nieuwe vereniging op in.

Eerst en vooral is VER een platform, dat u in staat stelt om op ons forum ervaring, problemen, ideeën, wensen, tips en ander zaken rondom elektrische voertuigen te delen met andere gebruikers en/of geïnteresseerden.

Dé ontmoetingsplek voor elektrische rijders

VER is dé ontmoetingsplek voor elektrische rijders. Neem hiervoor deel aan onze forums en ‘tank’ uw informatie. Deelname aan de forums is gratis en leden hebben toegang tot álle informatie.

Vereniging Elektrische Rijders

Door onze schaal kunt u als individuele elektrische rijder profiteren van de voordelen van een groter geheel. Want zo werken verenigingen. En in het geval van VER ook nog eens zonder enige verplichting uwerzijds. U bepaalt zelf met welke leverancier u zaken doet. Gemak en beperking van kosten zijn hierbij leidraad.

VER-bestuur

Het bestuur van de VER bestaat per 1 april 2017 uit de volgende personen:

• Koos Burgman (voorzitter@evrijders.nl), voorzitter, gebruikt zonne-energie, gelooft dat CO2-neutrale mobiliteit de toekomst heeft
  • Dirk van den Blink, (secretaris@evrijders.nl), secretaris, gebruikt zonne-energie, gelooft dat elektrisch rijden de toekomst is, rijdt Opel Ampera
  • Ellen Hiep (penningmeester@evrijders.nl), penningmeester, rijdt Toyota Prius Plug-in, “laten wij de generatie zijn die de juiste toekomstbestendige stap zet”
  • Vincent Everts (vincentevers@evrijders.nl), innovatie & Communicatie, enthousiast Trendwatcher EV en rijder Tesla Model X
  • Marc Bolier, (marcbolier@evrijders.nl), bestuurslid, blogt al zo’n 8 jaar over elektrisch rijden op www.zerauto.nl en rijdt een Golf GTE als ‘tussenstap’
  • Jochem Beunderman, (jochembeunderman@evrijders.nl), bestuurslid,  lobbyist, was als eenjarige aanwezig bij de opening van het eerste elektrische autodeel project ‘de Witkar’, ziet dat elektrische auto’s toen en zeker nu de toekomst zijn
  • Maarten van Biezen, (maartenvanbiezen@evrijders.nl ), bestuurslid, was 12 jaar Hoofd Mobiliteit bij Natuur&Milieu, zijn missie is  ZERO emissie mobiliteit.
Eric Beers

Koos Burgman

Dirk van den Blink

Ellen Hiep

Vincent Everts

Jochem Beunderman

Marc Bolier

Marten van Biezen

Maarten van Biezen

VER-structuur

De Vereniging Elektrische Rijders is een ingeschreven vereniging (KvK-nummer 63780771) met openbare statuten. VER is ‘voor de leden, van de leden, door de leden’.

Het bestuur van VER bestaat voor meer dan 50% uit actieve leden met een elektrisch/plug-in hybride voertuig of grote interesse hiervoor.

VER-logo def

VER stelt geen data of gegevens van of over individuele leden – of tot individuele leden herleidbaar – beschikbaar aan derden.

©2017 Vereniging Elektrische Rijders, All Rights Reserved Made with ♥ in Rotterdam by Appresia Community Services

Log in with your credentials

Uw wachtwoord vergeten?

Create Account